2010. január 27., szerda

Aktuális kedvenc

Darksiders.

A közelmúlt második pozitív meglepetése(az előző a Bayonetta volt) ez a játék,mert valahogy nem sokat hallottam vagy olvastam róla, csak jött és mindent vitt. Szeretem az ilyen meglepiket, mondom, nekem a Bayonetta is ilyen volt, még stílusban is hasonló a két gém, hack n' slash. De a legjobb fajtából, simán DMC verő. Nagyon kellemes, darkos, gótikus hangulata van és ügye Háború a főszeplő, az apokalipszis egyik lovasa, ami nem gyenge. A külsőségekről sem lehet egy rossz szót se mondani, nagyon ott van a látvány és a grafikai minőség. A játékmenet szinte hibátlan, kegyetlen élvezetes gyakós játék lett ez. Eddig élveztem minden percét, pedig néha nem könnyű, ja és semmi unalom!! Nekem olyan 10/9. Szívből ajánlom mindenkinek, aki kicsit is szereti ezt a stílust. Jó lenne még egy pár ilyen meglepi az idén. Mondjuk most jön februárban a Bioshock2 is, de az szerintem nem lesz nagy meglepi, mert tuti befutó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése