2010. január 27., szerda

bemutatkozás


Csak ha esetleg olyan is idevetődne véletlen,aki nem ismer. Előfordulhat, nem?! DE!
Szóval, hímnemű humanoid vagyok, (becéztek szekrénykének is régen, de ez senkit ne tévesszen meg), 38 éves vagyok(kissé infantilis), 183 cm magas, 120 kg (amin próbálok faragni) 7éve nős(szeretem a feleségem) Egy vagyonvédelmi cégnél dolgozok, mint fegyveres őr.
Amiket szeretek: videojátékok(most egy xbox360-am van),nehéz vasak(12 éves korom óta emelgetem ezeket a szarokat),rock zene,jó filmek,mindenféle műszaki kütyük, könyvek(koontz), humor, főzés, kutyák(francia buldog). Nagyjából ezekről is fogok majd irkálni. Volt nekem egy blogom nemrég az elhunyt,szeretett 576online-on,amit az oldal megszűntével sajna töröltek. :( Pedig több 100 bejegyzésnél jártam már. Na de mind1,kezdjük tiszta lappal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése