2010. január 27., szerda

Mákos tejberizs


Szóval mint a bemutatkozásban említettem, szeretek főzni és szoktam is rendszeresen, néha előjön az újítási kényszerem és akkor készülnek az ilyesmik. Az igazat megvallva, a családi nyomásra főztem tejberizst és tejbegrízt is tegnap, mindkettő jó lett(ők mondták!), mindkettő szokványos módon készült és volt hozzá kakaó. DE! A múlthéten csináltam mákos és diós tésztát, szintén családi nyomásra és maradt cukrozott mák, meg dió. Na itt jött képbe a felfedező hajlamom és így született meg a mákos tejberizs. Mondom,rendesen fasza!! Olyan érdekes, de azért finom. A dióst még nem próbáltam, de ami késik az nem múlik.

2 megjegyzés:

  1. Azért ez fincsi lehet...ráuszítom Anyust a kérdésre.

    VálaszTörlés
  2. Ja-ja tényleg fincsi,de azért kakaóval még is csak jobb,de 1 próbát megér.

    VálaszTörlés